Tero Saarinen Company hakee talous- ja toimistoassistenttia äitiysloman ajaksi

ILMOITTAJA: TERO SAARINEN COMPANY
20.8.2018

Tule mukaan mahdollistamaan Suomen kansainvälisesti menestyneimpiin taidetoimijoihin lukeutuvan TSC:n toimintaa omalla panoksellasi!

Etsimme joukkoomme TALOUS- JA TOIMISTOASSISTENTTIA (Company Assistant) määräaikaiseen työsuhteeseen äitiysloman ajaksi 80 % työajalla (4 päivää / viikko). Company Assistantin työnkuvaan sisältyvät Tero Saarinen Companyn talous- ja henkilöstöhallinto sekä monipuoliset toimistotehtävät, esimerkiksi erilaisten tilaisuuksien järjestäminen, tekijänoikeuksien hallinnointi ja hankinnoista vastaaminen. Company Assistant työskentelee yhteistyössä tuotantotiimin kanssa ja osallistuu myös ryhmän koti- ja ulkomaan esitystuotantojen valmisteluihin.

Avoin, innostunut ja sydämellä töitä tekevä yhteisömme kaipaa joukkoonsa samanhenkistä tiimipelaajaa, jolla on tavoitteet korkealla. Edellytämme hakijalta soveltuvaa korkea-asteen koulutusta, työkokemusta vastaavista tehtävistä, suuntautuneisuutta kulttuurialalle sekä itsenäistä ja vastuullista työotetta. Kokemus sähköisistä taloushallinnon järjestelmistä, kiitettävä suomen ja englannin kielen suullinen ja kirjallinen taito, hyvät Microsoft Office -taidot sekä tarkkuus ja halu kehittää omaa toimenkuvaa ovat keskeisiä tehtävässä onnistumisen kannalta.

Työ alkaa 1.10. ja on määräaikainen 1.10.2018 – 31.12.2019, 80 % työajalla. Hakemukset, joiden tulee sisältää CV, palkkatoive ja mahdollisten suosittelijoiden yhteystiedot, lähetetään osoitteeseen rekry@terosaarinen.com tai postitse Tero Saarinen Companyn toimistoon (Aleksanterin teatteri, Bulevardi 23–27, 00180 Helsinki) 31.8. mennessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa tuotantopäällikkö Maiju Ristilä, yhteydenotot pe 24.8. klo 10-11 ja ti 28.8. klo 16-17 puhelimitse +358 50 377 6801.